Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 1 april 2017

Liefs!

Goede morgen allemaal!

Hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke voorjaarsweer?! En dat in maart (die toch aardig zijn staart kan roeren *grijns*)...
Vandaag mag ik een bijdrage leveren aan het Kleuren met Potlodenblog en om een beetje in de sfeer te blijven, heb ik een kaart gemaakt met veel bloemen en vlinders.
Hiervoor heb ik een digi gebruikt van The Paper Shelter (sponsor van de lopende challenge bij Kleuren met Potloden) - Mesmerizing Scent wat vrij vertaald betekent 'betoverende geur' :). 
Omdat het thema bij KmP 'meer dan 1 vouw' is, heb ik gekozen voor een easelcard.
De sketch is van 'Die Sketch-Tanten'.
Het designpapier dat ik gebruikt heb, komt uit een paperpad van First Edition - Mulberry Kisses.
De digi heb ik geprint op anjerwit van PapiColor (de wat gladdere kant).
De digi heb ik weer ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden wat op dit papier best een uitdaging is; ben redelijk tevreden over het resultaat. 
Voor de liefhebber de kleurnummers:
bloemenvaas: 172-156-232-194
bloemen en swirls: 193-263 (geblend met wit 101)
bloemblaadjes: 172-174
parfumfles: 172-156-158-234
dop-strik-rozen-hartjes: 193 (geblend met wit 101)
vlinders: 103-102-104-172-174-193-263

Op onderstaande foto's zijn nog een aantal details te zien.

 De blaadjes, een aantal bloemen en de hoekornamenten heb ik bewerkt met Velvet uit de Cat's Eye Colorbox Muted Moods (hele oude). Ook de randen van de afbeelding en het designpapier heb ik hiermee bewerkt. Omdat deze inkt vrij langzaam droogt, heb ik de hoekornamenten gedroogd met een heatgun. De bloemetjes, blaadjes en de randen van het papier heb ik gewoon aan de lucht laten drogen.
Uit de overgebleven stroken van het designpapier heb ik 2 randen gestanst met een stans van Crealies en langs het geblokte DP geplakt. Ook heb ik een aantal vlinders uit restanten DP geknipt en op de kaart geplakt. De grote vlinder heb ik nog ff voorzien van een paar voelsprieten :). De tekst is een stans van Nellie Snellen.
De kaart is verder (overdadig) afgewerkt met plakparels :).

Challenges:
A Bit More Time to Craft: 41 Anything Goes 
Try It On Tuesday: Botanical 
Love To Scrap Challenge Blog: 96 Girlz Rule! 
Pearly Sparkle Challenge Blog: 15 Anything Goes 
Crea Chicky's Challenge Blog: 9 Voorjaar 

Dat was het voor vandaag.
Gezellig dat jullie langsgeweest zijn en een heel fijn weekeinde gewenst.
Heel graag tot een volgende keer.

13 opmerkingen:

  1. Wow, was für eine zauberhafte Karte. Ganz wundervoll!
    Vielen Dank, daß du den Sketch der Sketch-Tanten umgesetzt hast und bei uns mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so beautiful Angela. I love the layout and the colours.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en ook prachtig afgewerkt met veel oog voor de kleine dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi zeg! Wat veel te zien zeg! En zo'n easel model is ook altijd erg leuk! Prachtig geheel is het geworden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat je zegt Angela, overdadig maar wel zo harmonieus dat niks TE is en het alleen maar een genot is om naar te kijken! Denk dat hier heel wat uurtjes in zijn gaan zitten!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a pretty card, love all the details.
    Thanks for sharing with us at TioT
    Avril

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, this is just amazing! Very pretty done and lovely colours.

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* Die Sketchtanten
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives (#4 – Easter)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Simply Beautiful! I love all of the small details you added! Thank you for joining us at Brown Sugar Challenges.
    -Miranda DT
    TheCraftyCritter.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow ... deine Karte ist wunderschön. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a beautiful make.. wow. Thank you for joining us at Pearly Sparkles. Hugs Traci DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card! Thank you for joining us at Love To Scrap Challenge Blog!
    ~DT Sherry x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow... this is such a wonderful card, i love the great details.
    Thank you for joining us at the Sketch-Tanten.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Angela en je kleurwerk is heel goed gelukt!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela